Середа, 01.04.2020, 15:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа I-III ступенів №1 м.Селидового

Ласкаво просимо на наш сайт !!!!!

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 490
Статистика

Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
<
Форма входу
Головна » 2020 » Березень » 2 » 28 лютого відбулося чергове засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу ЗОШ № 1
09:49
28 лютого відбулося чергове засідання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу ЗОШ № 1

 

Не сама дитина має пристосувати себе
до наших методів, а навпаки, наші методи
мають бути пристосовані до кожної дитини.
«Нова школа соціального виховання »

   

      Суспільство «Епохи інформації» вимагає від людини: 1) певних умінь, які можна застосувати за будь-яких обставин; 2) уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань і поглядів; 3) не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань; 4) комунікабельності – уміння працювати у згоді з іншими і спільно доходити мети.
       Цим проблемам, а також проблемі застосування під час викладання суспільно-гуманітарних  предметів таких форм і методів, які б збуджували творчість учнів, створювали атмосферу розкутості, емоційного піднесення, захоплення дітей до навчального процесу, розвитку соціально-психологічної готовності дитини до життя було присвячене засідання вчителів гуманітарного циклу.  Без процесу інформатизації освіти вже не можливо уявити сучасну школу. Тим не менш деякі викладачі гуманітарних дисциплін сумніваються в доцільності застосування інформаційних технологій. При вдалому і правильному поєднанні застосовуваних технологій і форм проведення уроків, такі уроки виявляються дуже цікавими і для учня, і для вчителя.  
      МО було присвячене таким питанням: 1.Нетрадиційні уроки: проблеми, пошуки, знахідки. 2. Основні аспекти впровадження  ІКТ на уроках суспільно-гуманітарного циклу. Обмін досвідом. 3.  Творча методична майстерня. Обмін досвідом. 

  
       

     Під час засідання вчителі переглянули презентацію, обговорили форми організації роботи з використанням ІКТ на уроках суспільствознавчих дисциплін, поділилися своїми творчими наробками, подискутували щодо  визначення сутності нетрадиційних уроків та цінності такої форми занять у навчанні.
Дійшли висновку, що безумовно, комп’ютер не замінить вчителя чи підручник, тому він розрахований на використання у комплексі з іншими методичними засобами. Вміле використання ІКТ на уроках не тільки підвищує їх ефективність, але, в першу чергу, сприяє підвищенню пізнавальних потреб учнів. Кожен вчитель  повинен розпланувати свої уроки таким чином, щоб використання комп’ютерної підтримки було найбільш продуктивним, доречним і цікавим для учнів. Але, на сьогоднішній день, головна проблема – це відсутність належного забезпечення комп’ютерами шкільних кабінетів. Нетрадиційний урок максимально стимулює пізнавальну самостійність, творчу активність та ініціативу школярів. Навчання на ньому спрямоване на підвищення їхніх знань, формування працьовитості, цілеспрямованості, потрібних у житті навичок і вмінь.
Будь-який урок має  величезний потенціал для вирішення нових завдань. Беззаперечним є одне: він повинен бути життєвим.

 

Переглядів: 79 | Додав: лв | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту




 





Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz