Середа, 21.08.2019, 09:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа I-III ступенів №1 м.Селидового

Ласкаво просимо на наш сайт !!!!!

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 424
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
<
Форма входу

Виховна робота

«Виховання за своєю суттю – це керівництво   індивідуальним становленням людської особистості»

                                                                                                                                                    (Г. Костюка)

           Зміст епіграфу став пріоритетним під час формування системи роботи з учнівським колективом у Селидівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1. Керуючись цим, школа поклала в основу своєї виховної діяльності особистісно-зорієнтовану технологію виховання, яка забезпечує формування найбільш комфортних і безпечних умов для розвитку особистості учня, реалізації його природних можливостей.

        Обираючи цю технологію виховання, школа передбачає результат своєї діяльності як сформованість у кожного учня соціального статусу, набуття власного досвіду, повноцінних взаємин, ствердження свого істинного людського «Я».

      Селидівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – це не просто школа, а школа-родина (створена за «Програмою створення української національної школи-родини» в 2001 році). Школа-родина –  не тільки новий тип школи, а принципово новий тип мислення, ставлення до освіти, коли створюються умови для самореалізації особистості.

 

      В центрі уваги школи-родини – особистість дитини, створення умов для того, щоб вона з радістю і любов’ю входила у світ науки і пізнання, дізналася про себе, свій рід, свою землю. Тільки так дитина зможе збагнути своє призначення на Землі.

       Своєрідні виховні моделі створені за програмою інституту українознавства  («Я – людина», «Я – член сім’ї», «Я – учень школи», «Я – громадянин України», «Я – особистість») є змістом виховання в школі-родині.

      Розроблена виховна система роботи з класом, де основним завданням є формування класу-родини, сприяє вирішенню однієї з гострих людських потреб – бути зрозумілим, прийнятим, визнаним.

     Шляхи досягнення цієї мети спрямовані на створення емоційно-збагачених виховних ситуацій, використання співпереживання, спонукання учнів до систематичного аналізу своїх та чужих вчинків.

Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Друзі сайту









Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz