Середа, 01.04.2020, 14:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Загальноосвітня школа I-III ступенів №1 м.Селидового

Ласкаво просимо на наш сайт !!!!!

Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 490
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
<
Форма входу

Методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу

            

  Методоб'єднання вчителів природничо-математичного циклу працює над головними проблемами освіти:

- використання форм дистанційної освіти при вивченні предметів точного циклу;
- формування ключових життєвих компетентностей в змісті природничо-математичної освіти.
Основна робота направлена на вивчення та використання в навчально-виховному процесі основних інноваційних технологій, вивчення і використання нестандартних форм проведення уроків. Кожне засідання групи побудовано в якомусь одному напрямку. Дуже детально розглянуто метод проектів. Вивчена теорія, розглянута типологія проектів, вчителі ознайомилися з учнівськими проектами по предметах у вигляді презентацій. Вчитель Безпьорстова Р.П. докладно ознайомила членів МО з методикою створення інформаційних проектів, було проведено ряд практичних робіт по створенню міні-проектів. Задача вчителя в нових умовах полягає в тому, щоб на кожному етапі роботи можна було оцінити учня, показати йому результат його роботи і направити його для подальших дій. Велику увагу в наш час має формування ключових життєвих компетентностей учнів. Особливих досягнень в цих запитаннях досягли Ковальчук Г.А., Фролова О.М. Так вивчення кожної теми починається з установочно-мотиваційного модуля, на якому учні отримують інформацію про основні види учбової діяльності і контролю. Уже давно практикується вчителями семінарсько-залікова система роботи (Рева Л.В, Лаба С.В, Логвіна Н.А.)
       Дуже уважно вчителями вивчено питання про пізнавальну діяльність учнів при вивченні матеріалу і необхідність активізації пізнавальної діяльності, розглянуті методи активізації пізнавальної діяльності школярів.
Сьогодні учень повинен ставити перед собою запитання не тільки "Що я знаю?" і "Що я вмію?", але і запитання "З чим я зможу впоратися?" і задача вчителя допомогти йому у цьому.
         Були розроблені набори учбових прийомів, необхідних для самостійної роботи, орієнтири з математики (Рева Л.В., Лаба С.В.), алгоритми розв'язання задач з фізики та хімії (Логвіна Н.А., Фролова О.М., ). Кожне заняття супроводжується обговоренням та аналізом відкритих уроків. Вчителі, які пройшли курсову перепідготовку, звітують про свою роботу.

З досвiду роботи детальнiше...                        

Шведченко Тамара Миколаївна

Рева Любов Василівна

Ковальчук Галина Анатоліївна

Логвіна Ніна Анатоліївна

Фролова Олександра Миколаївна



Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Друзі сайту




 





Copyright MyCorp © 2020
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz